با ایرانگردان ایرانگرد شو
فیلیپین
خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای ایرانگردان به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

برای اطلاعات بیشتر و رزرو تورهای نپال با ما در تماس باشید:

02126722802

09378888551

 

درباره سفر به نپال

 

نپال که قدرتمندترین رشته کوه هیمالیا را در بر می گیرد، به تمام معنا یک تجربه بینظیر است.

این کوه های حماسی هستند که بیشتر مسافران را به نپال جذب می کنند. از لحظه ای که به کاتماندو می رسید، متوجه خواهید شد که گردشگران به مراتب بیشتر از کفش های دمپایی یا صندل، چکمه های کوهنوردی می پوشند. و اینجاست که پیدا کردن یک فروشگاه لوازم کوهنوردی به سختی یافتن یک کازینو در وگاس است. نپال بهشت کوهنوردان است.

 

نپال سفری چند حسی است، از هرج و مرج مطلق کاتماندو تا نپالی‌های مهربان - که همیشه با یک Namaste گرم از شما استقبال می‌کنند - تا غذاهای خوشمزه نپالی و معابد باستانی هندو.

 

گشت و گذار در نپال

از این گذشته، نپال به عنوان یکی از بهترین مکان‌های جهان برای کوهنوردی شناخته می‌شود - نه فقط به لطف هیمالیاهای حماسی، بلکه به این دلیل که کوهنوردی در نپال بسیار قابل دسترسی و پشتیبانی است.

کوه اورست همه توجه رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند، اما برای تجربه عظمت هیمالیا نیازی نیست که یک کوهنورد (یا کوهنورد) فوق‌العاده حرفه‌ای باشید. در حالی که چند تراورس دلهره‌آور 20 روزه وجود دارد، مسیرهای کوتاه‌تر نیز برای مبتدیان مناسب است.

چیزی که تدارکات را نسبتاً آسان می کند این است که مسیرهای بسیاری از روستاهای کوهستانی عبور می کنند که می توانید در آنجا غذا بخورید و بخوابید. مسیرهای دورافتاده‌تر پر از چای‌خانه‌ها، اقامتگاهی است که اقامتگاه و غذای اولیه را با تنها چند دلار روپیه در شب ارائه می‌کند. حتی ممکن است برخی از چایخانه ها با پرداخت هزینه اضافی به شما اجازه دهند وسایل الکترونیکی خود را دوش بگیرید یا شارژ کنید.

 

رسیدن به نپال

نپال درست در شمال هند و در حاشیه جنوبی رشته کوه هیمالیا و در آن سوی تبت قرار دارد.

تنها فرودگاه بین‌المللی نپال، Tribhuvan International، نسبتا کوچک است و حدود 12 ایستگاه هواپیما دارد.

برای ورود به نپال به ویزای توریستی نیاز دارید. هزینه به مدت اقامت مورد نظر شما (15، 30 یا 90 روز، با حداکثر افزایش تا 150 روز) بستگی دارد. ویزای هنگام ورود برای بسیاری از ملیت ها در دسترس است، همانطور که در مورد من وجود داشت.

 

کندویی به نام کاتماندو

 

قبل از اینکه بتوانید ذن هیمالیا را احساس کنید، ابتدا باید با هرج و مرج مطلق پایتخت نپال، کاتماندو، مقابله کنید.

 

این یک کندوی غبارآلود از فعالیت است، با موتورسیکلت‌هایی که بوق می‌زنند و ریکشاهای ژولیده که در خیابان‌های باریک زیپ می‌زنند و انواع صداها و بوها به حواس شما حمله می‌کنند که در این پیچ و خم فوق‌العاده یک شهر حل می‌شوید.

 

تقریباً هر صحنه خیابانی در کاتماندو می‌تواند مانند یک عکس ثابت از یک فیلم باشد، با چیزهای مختلفی که در داخل و خارج از میدان دید شما وجود دارد. ممکن است باربرهایی باشد که گونی‌های کالا را حمل می‌کنند، فروشندگانی که میوه می‌فروشند، راهبانی در راه نماز، ریکشاهای رنگارنگی که زیپ می‌زنند، یا گاوهای ولگردی که در اطراف آن آسیاب می‌کنند، که تحت تأثیر هیاهوی اطراف آن قرار نگرفته‌اند.

 

کاتماندو همچنین برخی از مناظر عمدی را دعوت می کند. زیارتگاه‌های باستانی و استوپاهای اطراف میدان دوربار اصلی‌ترین جاذبه فرهنگی شهر هستند، اگرچه هنوز به آرامی در اثر زلزله ویرانگر سال 2015 بازسازی می‌شوند. استوپای Swayambhunath، همچنین به عنوان معبد میمون‌ها شناخته می‌شود، حدود 30 دقیقه از مرکز فاصله دارد و بالای تپه عالی ارائه می‌کند.

علاوه بر این خود شهر کاتماندو به عنوان یک جاذبه خودنمایی می‌کند.

به هر اندازه که شهر شلوغ است، می توانید در آرامش نسبی به گشت و گذار بپردازید. کاتماندو در شب نیز نسبتاً ساکت است، بنابراین می توانید یک استراحت شبانه خوب داشته باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر رزرو تورهای نپال با ما در تماس باشید:

02126722802

09378888551