با ایرانگردان ایرانگرد شو
پارسیان
خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای ایرانگردان به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

برای اطلاعات بیشتر و رزرو تورهای پارسیان با ما در تماس باشید:

02126722802

09378888551

 

پارسیان در استان هرمزگان

 

پارسیان غربی ترین نقطه هرمزگان و در همسایگی استان بوشهر است. نام «گاو بندی» نام سابق این شهر که با وجود چاه های متعدد همراه بوده است، بیانگر میراث و هویت تاریخی و فرهنگی منطقه است. سفال های کشف شده تاریخی و کیهان نیز نشان دهنده تاریخ 1400 سال اقامت در این منطقه است.

مردم پارسیان به لهجه های محلی به فارسی صحبت می کنند و در برخی از روستاهای عرب نشین به عربی صحبت می کنند.

شهرستان پارسیان با حدود 2 کیلومتر خط ساحلی دارای سواحل بکر متنوعی از سواحل صخره ای تابان گرفته تا سواحل شنی زیارت و سواحل صخره ای مغدان است.

شیب ملایم سواحل زیارت مکان مناسبی برای شنا و تفریح ​​خانواده ها است و سواحل صخره ای مغدان ماجراجویان را به نبرد با امواج دعوت می کند.

 

دشت های شنبه سرکوه به دلیل آب و هوای معتدل همواره مقصد مورد علاقه گردشگران بوده است. کوشکنار دارای گردشگری تفریحی و دریایی، مناطق دشتی و کوهستانی است. پارک توریستی تبان و پارک شهروند کوشکنار، ساروباش، فارسی، اکبری، تمبجنوبی و سواحل روستای تومبو شمالی، منطقه تفریحی بزرگ و بزرگ و چمنزارهای کورو، فلات تاسو و لاور، سد سرتنگ و اسکله تبان که می توان در آن سفر کرد. ایام نوروز

 

 

 

تنگه بوچیر

 

در روستای بوچیر چشمه آبشاری وجود دارد. با وجود دره های باریک و پر آب حدود 50 متر، شمعدان های زیبا، آب خنک و چشم اندازهای طبیعی بر زیبایی این چشمه می افزاید.

 

 

 

جاذبه های تاریخی

 

کالات قرمز

آرامگاه پورگوده

پیر بازدید

قلعه بوده

تونل گریکتار

فاریاب

قهستان

 

برای اطلاعات بیشتر و رزرو تورهای پارسیان با ما در تماس باشید:

02126722802

09378888551